صفحه اول گوگل نباتک
نوشته شده توسط : سایدا

رتبه اول گوگل تضمینی

قبل از این که این مقاله را شروع به نوشتن کنم، پیامی برای من آمد با این عنوان که ” طراحی سایت و سئو – رتبه اول گوگل تضمینی” و اما سئوالی که برای من باقی ماند، این است که چه طور بدون این که این که آنالیزی انجام شود می توانند سئو تضمینی را قول دهند!

البته شاید تعریف آن ها دقیقا منظور از سئو تضمینی این باشد، که سایت شما را بهینه سازی می کنند و معیار تشخیص هم خودشان هستند!

رتبه اول تضمینی گوگل، هم شاید اشاره به این دارد که در یک صفحه سایت شما را رتبه اول بدست می آورد- مثلا صفحه ۱۰ گوگل!

و اما چرا من می گویم که سئو تضمینی را نمی توان قول داد؟

به دلیل این که نمایش سایت در صفحه اول گوگل نیازمند تعامل دوطرفه کارفرما و متخصص سئو است.

به نظر من بهترین تضمین یک شخص می تواند رزومه کاری او باشد تا صرفا گفته های او!

ادامه مقاله در سایت نباتک

 

https://nabatech.ir/first-page-google/

ٌصفحه اول گوگل تضمینی نباتک

 





:: برچسب‌ها: صفحه اول گوگل نباتک ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: